Varning för ointressant inlägg

Fredag igen. Om en vecka befinner jag mig hemma på bästkusten igen och det känns svinbra!

Trots att klockan inte ens slagit ett har jag fått en hel del gjort. Som den fantastiska brorsdotter jag är så har jag stått och bakat mums-mums/kärleksmums/moccarutor/karins kaka (ni greppar vad jag menar) till min faster som är glutenallergiker och sällan får något hembakt till kaffet. Det gäller ju att plocka pluspoäng. De blev för övrigt väldigt lyckade om ni vill veta min åsikt. höhö. Efter det satte jag mig och gjorde två olika "svara-på-olika-påståenden-så-får-du-veta-vilket-parti-du-ska-rösta-på-i-riksdagsvalet"-test så nu har jag det klart för mig också. Bra Ellen!
Vidare på listan av saker jag hunnit med kommer dagens matlagning. wokade grönsaker och ris. Jag tror faktiskt att det var fösta gången jag kokte ris. Gott blev det inte iaf. Men bättre lycka nästa gång för nästa vecka ska jag laga Flygande Jacob har jag tänkt och det får inte gå åt skogen.


Nähe, nu får det vara slut på ord-bajsandet. För jag har faktiskt inte hunnit byta om från pyamas idag så det börjar väl bli dag nu. Sen trampar jag iväg till Faster Annelies jobb och bjuder på fika.

Tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0