Varberg

Okej, om en och en halv timma sitter jag äntligen på tåget som ska ta mig hem till Varberg. Jag börjar ju bli liite otålig för jag hade helst velat vara hemma NU. Men det blir tre dagar hemma hos familjen iaf. Imorgon ska tydligen jag och mamsi ut och plocka nypon så att hon kan koka ihop lite go nyponsoppa. Sen blir det onsdagsmys. Ester som annars håller till i Spanien är hemma på semester och Lovisa är inte ute på sjön så då passar vi på nu när hela gänget är hemma. Ska bli svinroligt!
På lördag ska familjen till Värnamo för att gå på förlovningspartaj. Syrran är ju ringmärkt nu för tiden så det ska firas tillsammans med Jonas släkt. Spännade, spännande.
Sen på söndag blir det väl 100% kvalle-tid hemma i Läjet. En glass på Tre Toppar kanske? Fiint!


Försök ha en trevligare helg än mig.
Hejsan hopsan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jättekul att träffa dig igen gullet!:)

2010-09-13 @ 15:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0