Helg igen

Har liksom inte så mycket att dela med mig av därav den klena uppdateringen.

Igår var jag på synundersökning. Blev ju inte speciellt förvånad när optikern påpekade att jag inte har något synfel som behöver göras något åt. Anledningen att jag gick dit var för att studenterna som går optikerprogrammet andra och trejde året vill använda oss ettor på deras praktiska prov, med andra ord göra synundersökningar på oss, och därför måste de ha ett recept från en riktigt optiker som facit. Men det är ju kul att se hur mitt framtida arbete kommer se ut. Fick till och med prova lite på optikern som gjorde undersökningen. Snacka om att man längtar efter att få börja jobba istället för att sitta med näsan i böckerna dagarna i ända. Idag har jag och Anna suttit från 11-16 med plugg utan att egentligen komma nån vart. Så denna helgen kommer att bjuda på plugg, plugg och plugg eftersom det är dugga på tisdag. Heja heja!

Hm, ja. Som sagt är det inte så mycket som händer här i nybban och därför aningens enformiga inlägg. Men ikväll hänger jag med Foffe-Chroffe till körkan för att sjunga och glo på film. Lite omväxlig från allt plugg.

Trevlig plugghelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0