På resande fot

Har varit inne i Kalmar och labbat idag. Jag och Anna är så sketagrymma så vi var färdiga en och en halv timma innan lektionen var slut så vi kunde komma hem tidigt. Hon och hennes pojkvän far också hem i helg och nästa vecka drar Anna till Kroatien. Fubbigt och tomt blir det nästa vecka för den bruden är fantastisk. Fast jag och Klara köpte vår sista flygbiljett igår så semester kommer jag ju få med råge om typ tre månader! Helt galet vad vi inte har planerat något alls. Men det kanske löser sig.

Nu är jag mätt på kroppisar och fika så nu är det dags att kolla över helgens packning innan Favvo-farfar kommer och kör mig till stationen. Nu bär det hemåt!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0