Onsdagsmys

Jag har börjat peppa för kvällens onsdagsmys nu (ja, jag vet att det är torsdag).

Om Onsdagsmys: Det hela började förra hösten. 21 oktober (dagen jag tog körkort) anslöt jag mig till gruppen som då utgjordes av tre björlingsystrar. Sen dess har vi fått tillökning av två män. Det hela går ut på att varje onsdagkväll glor vi på tv ihop och äter godis och ostbågar. De som gillar Red Bull får dricka det till också. Vi har avverkat många program ska ni veta. Bland andra Bonde söker fru, Sex rehab, Celebrity rehab, drömmen om Italien, Fuskbyggarna och Grey's Anatomy. Men nu är det så att  en av medlemmarna är ute till havs varannan månad och en annan har flyttat till Spanien och jag själv har ju dratt till östkusten därför har denna fina tradition fått lite förändring. Vi träffas helt enkelt när folk är hemma. Vilket leder till att vi har onsdagsmys på en torsdag. Eh, a. Nu vet ni detta. Ni kan ju alltid mysa till det lite ikväll ni också.

Men Tjing Pling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0