Lång dag

Idag har jag varit riktigt duktig med plugget. (förlåt att jag snackar om det hela tiden men det är det som tar upp mesta delen av min tid just nu) Jag har suttit i många timmar idag. Förhoppningsvig fixar jag duggan imorgon. Två bonuspoäng till tentan skulle sitta fint.
Undertiden jag pluggat idag har jag lyssant på musikaler på spotify. Har hunnit med både Chess och Kristina från Duvemåla. Jag älskar verkligen musikaler och blir fruktansvärt sugen på att dra till Göteborg och kolla på en. Men man är ju tyvärr inte så tät när man pluggar. Så vill någon bjuda mig så är det välkommet ;)

Operan i Göteborg


Nähe, jag har lite plugg kvar innan jag får ta kväll. Men jag sätter mig och pluggar det sista framför kaminen så att det blir lite mysigare.


Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0