Helg

Jag hade en väldans trevlig kväll igår. Fick köra kusin Foffes bil (!!) till stationen för att plocka upp Amanda och tillsammans tog vi oss till kyrkan för att gå på ungdomssamling. Grillning och lekar stod på schemat. Men eftersom varken jag eller Amanda  är så leksugna av oss så sod vi och värmde oss vid grillen större delen av kvällen. Där blev vi underhållna av Foffe och vännen Mattias. Har nog aldrig träffat på någon som är så galen som de två. Som de höll på. De gjorde hela min kväll typ. Tumme upp!

Idag ska typ hela Nybro på bröllop så jag ska ta hand om migsjälv hela eftermiddagen och kvällen. Men först ska jag ta mig två hus bort på gatan för att käka frulle med Amanda&Foffe och vara smakråd till bröllopsutstyrslana.
Ha en bra lördag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0