Mycket ska man hinna se innan man dör

När man är på jakt efter naturgodis och blir tvungen att göra en Nybro-turné (bara för att netto och Ö&B inte har något) kan man till exepel få se:

Två moppepojkar med avgasrör som får en att tappa hörseln, en pappa som såg ut som en mamma, en man som inte plockade upp efter hunden när den bajsat, en kvinna som var typ 50 men som såg ut som 20 på långt håll, en tjej med en ful, reflexgul tofsmössa (henne såg man extra väl), en kille i kassan på coop som hade väldigt fina, blå ögon (jag log lite extra mot honom men han verkade inte för impad för mitt hår är fetare än ett smörpaket. synd.
en man (typ 50) som inte hade några kallingar och byxor som hängde halvvägs ner på rumpan (mindre gulligt), min gammelmoster, en av pappas kusiner som bara är några år äldre än mig, min egen kusin, några som grillade, tre pojkar som (förmodligen) tjänade pengar på att tömma ett stort släp ved, en slemmig snigel.


Vad har du sett idag?


Kommentarer
Postat av: Ottilia

hihi, kul inlägg!

2010-10-08 @ 22:50:41
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0