Höst

Nu är jag tillbaka i Nybro igen efter att ha sovit två nätter på öland. Fin ö det där. Fast det kittlar i magen när man är högst upp på bron.

Från och med nu har jag tagit helg. Inga lektioner imorgon och inget plugg till nästa vecka så nu kan jag slappa hela helgen utan att ha dåligt samvete. Dessutom får jag Varbergsbesök också. Ettan svettan kommer och chillar med meg hela helgen. Behöver jag tilllägga att livet är en fest för tillfället?


Sen har jag en liten efterlysning. En av jordens finaste jackor från Odd molly är ju inte riktigt i en fattig students prisklass. Men förra året var det någon affär som hade en jacka som såg typ likadan ut. Men jag kommer inte ihåg affär det var. Någon annan som gör?

Typ denna

Kommentarer
Postat av: Matilda - Nu med Bebis i magen ♥

Svar - ja tänk att man äntligen är nöjd med sitt mittparti när man är tjockare än man någonsin varit! Det är en fantastisk tid du har att ser framemot! :)

2010-10-15 @ 12:15:39
URL: http://ombytlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0