Bra dag

Tjenare alla glada!

Håller ni med om att detta är en bra dag?
Min ser ut såhär:
Uppe tidigt men ändå har huset redan hunnit tömmas. Lyxig frukost och några timmars bokläsande. Tvättande och lite stykande. Middag hos farmor och farfar. Farmor bjuder på revbensspjäll. SÅ gott! Nu är jag hemma igen och ska fortsätta att röja lite här hemma. Halv fyra ska jag tillbaka till gamlingarna för lite fika. De lät mig till och med ha deras bil så ja slapp cykla de tio minuterna fram och tillbaka. Efter fikat dröjer det inte länge innan Ester anländer till Nybro för att fira födelsedag och bara slappa med mig ikväll och resten av helgen.

Dessutom är det strålande sol ute
BRA dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0