Twilight på Gäddvägen




Garn till en pippitröja? Skulle inte tro det. Det var alldeles för svårt att välja vilka nyanser jag ville ha så jag struntade i det helt istället. Kanske att jag fixar det en annan dag, annars får jag väl sticka en annan tröja. Men det är trevligt att chilla gunilla med mina galna fastrar och cykelturen var välbehövlig så det gjorde ju inget att jag trampade därifrån tomhänt.

Kvällen spenderade jag och Annelie i tv-soffan ihop med en stor godispåse och Twilight. Jag måste ju se till att hon inte går miste om sånna goda saker i livet. Imorgon blir det New moon!


Förresten, på tal om den välbehövliga cykelturen, innan jag trampade iväg idag ringde telefonen. Det var en trevlig kvinna från Nordic Club (träningsställe) som berättade att jag vunnit ett månadskort där. Man tackar! Så på onsdag slutar Gäddvägen 14 att äta godis och börjar röra på fläsket istället. Heja heja.


Men nu är det verkligen sovdags. So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0