Dag 1



Hello folks!


Eftersom mitt liv blivit så hysteriskt mycket mer intressant (typ inte) så har jag nu skaffat mig en blogg så att ni kan hålla koll på allt jag tar mig för.

Idag var alltså första seriösa skoldagen. En 4 timmar lång föreläsning som gick galant. Förutom att man är pinsamt ringrostig efter bara en sommars plugguppehåll.

För övrigt så har jag nu överlevt en vecka på fel kust. Saknar familj och västkusten så mycket att jag typ dör, men det är väl bara bita ihop för jag ska ju för hela friden bo här i 3 år!


Nu ska jag ta cykeln in till fastrarnas affär för att inföskaffa mig det jag behöver för att sticka en pippitröja. Något måste jag ju ha och göra när plugget blir för tråkigt.




Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0